czwartek, 23 sierpnia 2012

Red hat and Transatlantyk






W ostatni weekend wybrałam się na wspaniały Festival Transatlantyk, którego twórcą jest wyjątkowy Pan Jan Kaczmarek. Miałam okazję uczestniczyć w eliminacjach i finałach Instant Composition Contest, który skupiał się na młodych twórcach muzyki filmowej, jeśli ktoś lubi dźwięk fortepianu, mógł być w siódmym niebie tak jak ja :) Tam nie był ważny wygląd, czy strój, tylko muzyka, wyszłam z poznańskiego Teatru Wielkiego po prostu pełna zachwytu. Był oczywiście i mój outfit dnia, starałam się jak mogłam ;) Kapelusze mają w sobie artyzm, więc może odrobinę dałam radę :P Zdjęcia zrobiła moja pozytywnie szalona towarzyszka podróży Ewelina. Ach i w końcu z bliska zobaczyłam ABAKANY!!! Pewnej Pani :))))

Kapelusz: Catarzi Exclusive to ASOS 
Sukienka: Stradivarius
Kolczyki pióra: Glitter
Torebka: Zień dla L'Oreal
Rajstopy: Marilyn
Buty: Centro
Już dziś zapraszam na wyjątkową imprezę, na której będę wolontariuszem, do zobaczenia na Fashionable East :)))

2 komentarze: