wtorek, 30 października 2012

Fashion Week Poland, czyli co mnie zachwyciło...

Ten post będzie wyłącznie o rzeczach wartościowych, które wydarzyły się w Łodzi w zeszły weekend. Nie będzie narzekania na organizację imprezy, nie będę też mówić o wątpliwym lansie, czy też o kiepskich projektantach, którzy nie doszyli spodni na czas. Z pewnością będę mówić o tym co piękne i dobre, bo doszłam do wniosku, że krytykowanie jest jałowe. A to dlatego, że jeśli ktoś uczy się na błędach, to jest świadomy mankamentów swojej kolekcji i nie pokazuje jej na Fashion Week. Natomiast gdy nie jest świadomy, to tym bardziej czyjaś krytyka, choćby najbardziej wartościowa i konstruktywna, nie dotrze do tej osoby. Tak więc po co sprawiać komuś przykrość? Mówmy o tym, co wspaniałe :)

Prezentuje kreacje projektantów, które mnie zachwyciły i które na pewno kupiłabym sama. Dla mnie akurat ich kolekcje wydały się w mniejszym lub większym stopniu odkrywcze, a wiadomo, że odkrywanie nie jest takie proste, gdy non stop słyszymy, że już wszystko "było". Moją uwagę wyjątkowo przykuwały okrycia wierzchnie...


Mads Dinesen
Ta kolekcja jest tak doskonała i tak spójna, że aż strach ;) Mads tego wieczoru wszystkim "wykrzyczał" - patrzcie i uczcie się! Wszystko było tu doprowadzone do perfekcji, zakochałam się :) I te kapleusze sygnowane językiem Braille'a! Wow!


fot. Seweryn Cieślik
źródło: Elle.pl



Dawid Tomaszewski 
Płaszcz wieczorowy, który jest po prostu doskonały, ramiona wyglądały na kunsztownie wyplatane. Pasuje do następcy Diora ;)


fot. Paulina Pieniążek

Grzegorz Kasperski
Niby klasyczny płaszcz w klasycznym kolorze, ale te ramiona i przesunięta linia zapięcia dały wyjątkowy efekt. To coś z pewnością dla dziewczyny Bonda!

fot. Paulina Pieniążek



Olga Mieloszyk
Niestety kolekcji nie widziałam na żywo, jednak mogłam ją podziwiać w showroomie projektantki, niektóre rzeczy miałam okazję przymierzyć i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona świetnym krojem i kreacjami typu oversize, które doskonale układają się i bynajmniej nie dekonstruują kobiecej sylwetki.


fot. Szamot Lyzab
źródło: Elle.pl

Nenukko
Jak dla mnie ta kolekcja jest jednak sportowa, ale dzięki minimalistycznemu podejściu potrafi "ugryźć" ten trend na nowo, co widać po konstrukcji tej kurtki.
 
fot. Seweryn Cieślik
źródło: Elle.pl

MMC
U tych projektantów najbardziej lubię tkaniny. Ten żakiet mogłabym nosić, jako sukienkę, gdyby był odrobinę dłuższy.
  
 fot. Jakub Pleśniarski/LAMODE.INFO


Agata Żwirska
Ten płaszcz w ruchu wyglądał zjawiskowo, ciekawa konstrukcja, podszewka bardzo przyciąga uwagę - przemyślany projekt. Z tyłu wyglądał świetnie, szkoda, że tego nie widać...

fot. BIHAR Piotr Barański
Iwona Rosińska

Sukienka/sweter w interesującej interpretacji. Wszystkie godne przygarnięcia, bo zabawne i trochę szalone :)

fot. Paulina Pieniążek


 A Was, jaki pokaz urzekł???

2 komentarze: