wtorek, 23 października 2012

W atelier UFUFU

Lada dzień Fashion Week Poland, więc zdecydowanie wypada mówić o doskonałej modzie - nie włoskiej, nie francuskiej, ale o wspaniałej modzie polskiej!!! Dlatego w tym tygodniu z przyjemnością prezentuje fotorelację z mojej wizyty w atelier marki UFUFU, której założycielką jest Ola Mątkiewicz, natomiast głównym projektantem Michał Starost. Męską linię projektuje Katarzyna Kmiecik.
Atelier mieści się w zabytkowej kamienicy na ul. Górskiego 3, w pobliżu jest mój ulubiony Wedel i designerski concept store Pies czy Suka, a także My Oh My, gdzie mają bajeczne śniadania. Ciekawe miejsca po prostu przyciągają się!


Sukienkę koktajlową UFUFU by Michał Starost, która jest w kilku przenikających się  i mieniących kolorach, wybrałam na bazę mojej stylizacji. Uzupełniłam ją akcesoriami (buty, torebka, rajstopy są w różnych odcieniach fioletu). Chociaż wbrew pozorom nie jest łatwo stylizować ubrania, które są tak perfekcyjnie przemyślane i dają często efekt totalny. Ja odniosłam się do kolorów dominujących i uważam, że to ma sens. Ponadto ten projekt został wyposażony w piękną szarfę, która sprawia, że sukienka jest na swój sposób dystyngowana. Moje dodatki nadają jej aspekt codzienności, pewnie dlatego, że ja uwielbiam takie rzeczy nosić również w dzień, a nie tylko na wyjątkowy wieczór, chociaż sukienka sama w sobie jest jak najbardziej wyjątkowa. Faktura i struktura sukienki wprawiają w zachwyt, co widać najintensywniej podczas poruszania się.

Sukienka/dress - UFUFU by Michał Starost
Buty/shoes - Dee Zee
Torebka/bag - Gloria Vanderbilt vintage
Rajstopy/tights - H&M

Jeśli z Fashionable East pamiętacie pokaz Michała Starosta, to na pewno kojarzycie kolekcję Personal Sopot, z której pochodzi strój kąpielowy, a jak dla mnie strój wieczorowy ;) zestawiony z długą spódnicą z trenem, także UFUFU.

Ola ma na sobie m.in. futrzaną etolę UFUFU, wg mnie to hit sezonu, zwłaszcza, że jest z pięknego sztucznego futerka, więc zwierzaki mogą spać spokojnie. Oli buty przyciągają uwagę - model Geox z limitowanej edycji, obcas to Empire State Building.





 I jeszcze raz Personal Sopot by Michał Starost. 
Sukienka, która tworzy całość, dodatki zbędne!



Ola i Michał - dziękuję! :)

PS. W dniach 25–28 października na koneserów i wielbicieli mody czeka prawdziwa gratka, bo rusza kolejny SHOWROOM podczas Fashion Week. 82 wystawców zaprezentuje modę dla każdego. W Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej, przy ul. Tymienieckiego 22/24 można będzie kupić najmodniejsze ubrania z autorskich kolekcji, a także biżuterię, torby i akcesoria. 25 października, w czwartek – wstęp wolny. SHOWROOM otwiera swoje podwoje dla wszystkich spragnionych oryginalnych i niepowtarzalnych rzeczy prosto od projektantów. Będzie w czym wybierać!

Marka UFUFU będzie miała swój Showroom podczas Fashion Week w Łodzi, także zapraszam serdecznie, jeśli któraś z Was chce poczuć się, jak gwiazda, efekt murowany - właśnie tak działają kreacje Michała Starosta!

Do zobaczenia w Łodzi :)


 

9 komentarzy:

  1. Świetne kreakcje! Pięknie wyglądasz! Drugi zestaw przypadł mi do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. w czarnej <3 jestes zachwycajaca

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your style and your blog so i'm following you now!!^^
    If you want to follow me back here's the link to my blog:

    www.honnejihen.blogspot.com

    Have a nice day!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog! Trafiłam tutaj z Modnej Polki, obserwuje i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja nie miałam okazji tam być. Zakochałam się w pierwszej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kreacje. Moda polska taka właśnie jest niestandardowa, wyjątkowa,w bardzo dobrej jakości.Mamy wielu kreatywnych projektantów. Zdecydowanie powinno się bardziej promować ich talent.
    lifestylebynerka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia sukienka najpiękniejsza i najładniej w niej wyglądasz! Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. biała sukienka jest cudna :-) chciałabym taką w swojej szafie:-)

    OdpowiedzUsuń