środa, 24 kwietnia 2013

Fashion Week Poland, czyli zdecydowanie w męskim stylu

MAISONS DE MODE LILLE
AGATA WOJTKIEWICZ

 MICHAŁ SZULC

MONIKA MROŃSKA FOR NORMAN


WIOLA WOŁCZYŃSKA


MMC


WOJTEK HARATYK





FILIP ROTH



PROJECT ZOA



GROME DESIGN
MARTA WACHHOLZ

TOMAOTOMO


FOT. Katarzyna Ulańska i Przemek Stoppa


 SLAVA ZAITSEV

Fot. Mikołaj Zacharow

Po edycji wiosennej Fashionphilosophy Fashion Week Poland odniosłam wrażenie, że na jesień warto zaopatrzyć się w coś w męskim stylu, na pewno w doskonale skrojoną marynarkę. Kolekcje Fall/Winter zdecydowanie pokazały, że męska moda zmienia się i to zdecydowanie na lepsze, a polska branża modowa świetnie nadąża za zmieniającymi się trendami. Chociaż warto w tym przypadku wyróżnić także zagranicznych projektantów: Zaitseva oraz Maison de Mode Lille. Sama osobiście bym przygarnęła niebieski garnitur MMC oraz de facto męską propozycję Moniki Mrońskiej - aż poczułam chęć zostania dandysem z muszką! Zaskoczył także Haratyk - doskonałe stylizacje, spodnie w fantastyczne desenie. Project Zoa jakby otarł się o lata 80-te, ale wszystko to miało sens i polot. Grome Design natomiast poszedł w kierunku nonszalancji - to co męskie nabrało cech kobiecych w bardzo subtelny sposób. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że moda męska może mnie zaskoczyć, zawsze wydawała mi się taka przewidywalna, a jednak nie jest to do końca prawda...














5 komentarzy: