środa, 5 czerwca 2013

Gothica


FOT. Ewelina Osmólska




Bluzka - no name
Spódnica tiulowa - allegro
Buty - House
Gotycki kołnierz i mankiety - allegro
Kolczyki - Dublon
Opaska - Vintageshop.pl
Rajstopy - Gatta
Rękawiczki - vintage
Torebka - Zień dla L'Oreal

Nie należę wprawdzie do subkultury gotyckiej, ale ta estetyka zawsze mnie fascynowała, dlatego postanowiłam pokazać stylizację, która w zamierzeniu miała być nieco mroczna, jednak nie do przesady. Głównym atrybutem stylu gotyckiego jest oczywiście czerń, koronki i tiul, więc bez tego nie mogłam się obejść. Bluzka z koronkowymi rękawami została ozdobiona skórzanymi, pionowymi paseczkami oraz niewielkimi dżetami. Koronka na rękawach i rękawiczkach jest niemal identyczna, co daje poczucie scalenia - jest to inspiracja suknią Diora, w której na Met Ball zjawiła się Leelee Sobieski. W moim gotyckim looku nie mogło zabraknąć kryzy i mankietów (komplet) – kołnierz z tiulu ze srebrno-czarnym wzorem idealnie zastępuje naszyjnik, natomiast mankietów nie założyłam na nadgarstki, uznałam że zdecydowanie lepiej będą wyglądać na moich kostkach (dzięki temu buty zyskały nowym image). Moim ulubionym elementem stylizacji jest jednak tiulowa spódnica z bardzo sztywnego tiulu, jedna z warstw została ozdobiona srebrnymi gwiazdkami. Wśród dodatków znalazły się także typowo gotyckie, oczywiście czarne kolczyki. Torebka i rajstopy musiały być czarne. Opaska ze szklanymi kamieniami była jasna, zrezygnowałam z czarnego kapelusza. Bo gotycki styl ma to do siebie, że czasem balansuje na granicy przesady, a ja chciałam tego uniknąć. Moim priorytetem była kobiecość.


6 komentarzy:

  1. Każdy szczegół tej stylizacji jest przemyślany i do perfekcji dopracowany. Bardzo oryginalne podejście do tematu.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł, świetnie wyczułaś klimat :) spódniczka totalnie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że w tym looku jest przesada, ale taka jak najbardziej gustowna. kto by pomyślał, że eterycznej blondynce będzie tak fajnie w czarnych koronkach:) bardzo podoba mi się wybór miejsca na zdjęcia, świetnie podkręcił klimat. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze oryginalnie i jak zawsze swietnie <3 kiecka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń